Lördag

Hejsan!
Sitter på mitt rum och söker på olika teorier inom grupp- och socialpsykologi. Hittar inte så mycket... Men en del har jag ju, men ja... Ska ju hitta fler för att få ett bättre arbete. Åh gud! Men vad gör man inte för ett MVG?? haha - nä skämt o sido.
  Har varit iväg ett tag med mamma. Vi hadlade en julklapp till pappa - nya skor och nya jeans till mig. (bild kommer kanske senare)
  Var igår hos Lyly, vi kollade på idol och gosade med hennes syster. Mysigt. Har bild... Men vet inte om den kommer att komma upp här. Vi får se!
Men nä, nu ska jag fortsätta med psykologin - vill hinna klart med det + att jag vill hinna med att göra lite i media också! Mycket man ska hinna med nu för tiden.. Halv tvåan snart över - halva kvar... Kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback