Söndag

Tjena!
  Har varit ute och julhandlat det sista.. Tycker det är så jävla tråkigt - varje år, samma sak.. Stress, och jäckt, man vet inte riktigt vad man ska köpa till alla, och ja i mitt huvud blir det kaos. Men ja, nu är allt klart! Bara sex dagar kvar tills det är julafton, och det är fortfarande mycket som ska fixas. Ska ta och julstäda på mitt rum - ännu en sak att hata - ta in och klä granen - städa resten av huset - julpynta... Ja en hel del som sagt. (och detta var inte allt). 
 Men innan jag ens sätter igång med förberedelserna, så tänker jag göra klart median, som jag är mitt uppe i nu. Inte mycket kvar nu, och har tills på tisdag på mig - orkar inte ha det över lovet. Sen är där bara två saker till att göra - som jag tror kommer gå fort.. Alltså kommer jag inte ha något skolarbete alls att tänka på över Jullovet - så jävla skönt alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback