Tar en liten paus

Nu tar jag en liten paus från allt skolarbete som ska vara gjort. Vill få gjort så mycket som möjligt dock, fast känner också att jag inte ska köra slut på mig själv. Har inte så mycket kvar på svenskuppgiften som ska vara klart den 16 jan. Men ändå... (den som har längst deadline börjar jag med... smart??? nä inte ett dugg.) 
  Många har sagt till mig att jag ska börja med det som verkar roligast, och så går det lättare - jag kör helt andra hållet. Spar det till sist, så är det mer värt det.. Tar man det tråkigaste först så har man ju ändå fått det ur vägen och sedan kan man ägna sig år det roliga... Kanske bara jag som kör det - men det funkar iaf!!
  Nej nu får jag nog börja igen - har ju en hel del som jag vill bli klar med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback